Administrative : Kullanıcıları tam yönetici erişimiyle ekleme / kaldırma.
Reporters : Sınırlı idari erişimi olan kullanıcıları ekleme / kaldırma
Banned Users : Dilediğiniz problemli kullanıcıyı rezervasyon sistemine erişmesini önleyebilirsiniz [askıya alabilirsiniz]
Special Hours : Oda kapanışları tatiller veya özel günler için ayar yapabilirsiniz.
Rooms : Odaların açıklamalarını, kapasitelerini, isimlerini vb. içerikleri ekleyip, değiştirip, kaldırabilirsiniz.
Default Hours : Odaların varsayılan saatlerini hafta sonuna ayarlayabilirsiniz.
Rooms Groups : Oda gruplarını ekleyebilir, değiştirebilir veya kaldırabilirsiniz.
· Custom Fields : Kullanıcılar rezervasyon yaptığında görünen özel form alanlarını ayarlayabilirsiniz.
Email Setup : Ayrıntılı, kısa veya Gmail Etkinlik Formatı rezervasyon / iptal bildirimlerini göndermek için e-posta adreslerinin bir listesini oluşturabilirsiniz.
Multiple Rezervations : Çoklu rezervasyon tanımlaması yaparak özel kullanıcılar için farklı saatler ayarlayabilirsiniz.
Timing and Rezervations : Rezervasyonda zaman aralığını, zaman biçimini, miktar veya süre limitlerini değiştirebilirsiniz.
·
Configuration : Sistemin
adını, güvenlik ayarlarını, giriş ayarlarını, e-posta filtrelerini, temaları
vb. değiştirebilirsiniz.
·
Policies : Kullanıcırın "Politikaları" tıkladıklarında gördükleri sayfadaki metni düzenleyebilirsiniz.
Reminder Message : Sayfanın üstünde görünen Hatırlatıcı Mesajı içerik ve logonuzu ekleyebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
celikr@mef.edu.tr