19 Aralık 2016 Pazartesi

Mendeley Sekronizasyon ( Sync ) Problemi

Gelen güncelleme sonrasında sekronizasyon  ( Sync ) problemi yaşarsanız aşağıda yer alan görselleri takip ederek sorunu çözebilirsiniz.



Sync problemi sonrasında Masaüstü uygulamasında çıkan hata mesajı.





Sync problemi sonrasında Web uygulamasında çıkan hata mesajı.





Bütün verilerinizi veya masaüstü uygulamasını silip yeniden yüklemek çözüm olmuyor.
Yedeğinizi aldıktan sonra aşağıda yer alan adımları tekip ediniz.

  1. Masaüstü uygulamasını açınız.
  2. Help butonundan Reset Mendeley Dektop'ı seçip gelen alanda I want to delete all my data yazarak Delete My Data butonuna basarak işlemi silme işlemini gerçekleştiriniz.
  3. Masaüstü uygumasını açın ve Sync butonuna basınız.
Not : Help uygulamasından Reset Mendeley Dektop butonuna erişemezseniz. Aşağıdaki adımlardan erişebilirsiniz. Bu a
  •          Windows için : Ctrl + Shift + D 
  •          Mac için :  Cmd + Shift + D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

celikr@mef.edu.tr