22 Mayıs 2017 Pazartesi

OpenRoom [ Grup Çalışma Odası Rezervasyon Sistemi ]

Admin Panel İçerik ve Özellikler

Administrative : Kullanıcıları tam yönetici erişimiyle ekleme / kaldırma.
Reporters : Sınırlı idari erişimi olan kullanıcıları ekleme / kaldırma.
Banned Users : Dilediğiniz problemli kullanıcıyı rezervasyon sistemine erişmesini önleyebilirsiniz [askıya alabilirsiniz]

Special Hours : Oda kapanışları tatiller veya özel günler için ayar yapabilirsiniz.
Rooms : Odaların açıklamalarını, kapasitelerini, isimlerini vb. içerikleri ekleyip, değiştirip, kaldırabilirsiniz.
Default Hours : Odaların varsayılan saatlerini hafta sonuna ayarlayabilirsiniz.
Rooms Groups : Oda gruplarını ekleyebilir, değiştirebilir veya kaldırabilirsiniz.

Custom Fields : Kullanıcılar rezervasyon yaptığında görünen özel form alanlarını ayarlayın.
Email Setup : Ayrıntılı, kısa veya Gmail Etkinlik Formatı rezervasyon / iptal bildirimlerini göndermek için e-posta adreslerinin bir listesini oluşturabilirsiniz.
Multiple Rezervations : Çoklu rezervasyon tanımlaması yaparak özel kullanıcılar için farklı saatler ayarlayabilirsiniz.
Timing and Rezervations : Rezervasyonda zaman aralığını, zaman biçimini, miktar veya süre limitlerini değiştirebilirsiniz.

Configuration : Sistemin adını, güvenlik ayarlarını, giriş ayarlarını, e-posta filtrelerini, temaları vb. değiştirebilirsiniz.
Policies :  Kullanıcıların "Politikalar" ı tıkladıklarında gördükleri sayfadaki metni düzenleyin.
Reminder Message : Hatırlatıcı Mesajı, her sayfanın üstünde görünür.

Configuration : Sistemin adını, güvenlik ayarlarını, giriş ayarlarını, e-posta filtrelerini, temaları vb. değiştirebilirsiniz.
Policies :  Kullanıcırın "Politikaları" tıkladıklarında gördükleri sayfadaki metni düzenleyebilirsiniz.

Reminder Message :  Sayfanın üstünde görünen Hatırlatıcı Mesajı içerik ve logonuzu ekleyebilirsiniz.

  • Kendi kurum logonuzu ve renklerinizi uyarlayabilirsiniz.
  • Dilediğiniz kadar oda oluşturabilirsiniz.
  • Çalışma saatlerinize göre dizayn edebilirsiniz.
  • Program içerisinde admin panelinden günlük ve aylık olmak üzere yapılan veya iptal edilen kullanıcı rezervasyon istatistiklerini alabilirsiniz.

Olumsuz Yönleri :


  • Yeteri kadar detaylı bilgi ve video olmaması.
  • Sadece odayı rezervasyon yapan kullanıcının kim olduğunu görebiliyoruz diğer kullanıcıların kim olduğu takip edilemiyor. [ Oda rezervasyon yapıldığında kontenjana göre kaç kişinin kullanacağını seçeneklerden seçiyor. ]
  • Kullanıcının yapmış olduğu rezervasyonu takip etmek gerekiyor, eğer bir kullanıcı yapmış olduğu rezervasyonu gelemediği için iptal etmemiş ise diğer kullanıcılar o odayı rezerv edilmiş olarak görüyor. Ancak kütüphaneci ilk 15 dakikada gelemeyen kullanıcı/ların rezervini iptal ederse diğer kullanıcılar görebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

celikr@mef.edu.tr