18 Mayıs 2017 Perşembe

OpenRoom [ Admin Paneli ve Açıklamaları ]


    Administrative : Kullanıcıları tam yönetici erişimiyle ekleme / kaldırma.
   
    
    Reporters : Sınırlı idari erişimi olan kullanıcıları ekleme / kaldırma


   Banned Users : Dilediğiniz problemli kullanıcıyı rezervasyon sistemine erişmesini önleyebilirsiniz [askıya alabilirsiniz]

    
    Special Hours : Oda kapanışları tatiller veya özel günler için ayar yapabilirsiniz.


 Rooms : Odaların açıklamalarını, kapasitelerini, isimlerini vb. içerikleri ekleyip, değiştirip, kaldırabilirsiniz.


    Default Hours : Odaların varsayılan saatlerini hafta sonuna ayarlayabilirsiniz.


    Rooms Groups : Oda gruplarını ekleyebilir, değiştirebilir veya kaldırabilirsiniz.


·   Custom Fields : Kullanıcılar rezervasyon yaptığında görünen özel form alanlarını ayarlayabilirsiniz.


    Email Setup : Ayrıntılı, kısa veya Gmail Etkinlik Formatı rezervasyon / iptal bildirimlerini göndermek için e-posta adreslerinin bir listesini oluşturabilirsiniz.

    
  Multiple Rezervations : Çoklu rezervasyon tanımlaması yaparak özel kullanıcılar için farklı saatler ayarlayabilirsiniz.


  Timing and Rezervations : Rezervasyonda zaman aralığını, zaman biçimini, miktar veya süre limitlerini değiştirebilirsiniz.

·        
      Configuration : Sistemin adını, güvenlik ayarlarını, giriş ayarlarını, e-posta filtrelerini, temaları vb. değiştirebilirsiniz.

·         
    Policies :  Kullanıcırın "Politikaları" tıkladıklarında gördükleri sayfadaki metni düzenleyebilirsiniz.


    Reminder Message :  Sayfanın üstünde görünen Hatırlatıcı Mesajı içerik ve logonuzu ekleyebilirsiniz.
   
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

celikr@mef.edu.tr